دانلود گوگل ارث فارسی 2013


نرم افزار گوگل ارث به شما اجازه میده تا به هر نقطه از کره زمین که مایل باشید از طریق تصاویر ماهواره ای پرواز کنید، نقشه ها، زمین، ساختمان های ۳ بعدی، از کهکشانها در فضاهای دیگر به دره ها در اقیانوس، با گوگل ارث میتوانید در تحقیقات علمی جغرافیایی خود صرفه جویی کنید و دیگر نیازی به صرف هزینه های بالا برای گردشگری و مسافرت نخواهید داشت، آیا تا به حال به فکر این بوده اید که به سراسر این کره خاکی از طریق اینترنت سفر کنید؟ به گشت و گذار در تمامی کشورها و شهرهای مختلف بپردازید و زود برگردید؟ Google Earth خواسته شما را برآورده می سازد! نرم افزار Google Earth یک برنامه قدرتمند و کاربردی از شرکت گوگل بوده که شما را قادر می سازد تا تصاویر و نقشه های از سراسر کره زمین را به صورت سه بعدی ۳D مشاهده کنید. راحتی این برنامه در آنست که شما فقط با تایپ کردن و جستجو نام منطقه می توانید آنرا در نرم افزار ببینید همچنان قابلیت Zoom در قسمتهای مختلف کره زمین جهت دقیق دیدن مناطق بدون افت کیفیت نیز وجوددارد. لازم به ذکر است که تمامی نقاط کره زمین به شمول تمامی کشورها در گوگل ارث قابل پشتیبانی است.

دانلود نرم افزار رایگان


گوگل ارث

23 مگابایت


Title: Google Earth 7.0.2.8415
Filename: GoogleEarthWin.exe
File size: 23.31MB – 24,442,792 bytes
Requirements: Windows 2000 / XP / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64 / Windows8 / Windows8 64
Languages: Multiple languages
License: Freeware
Date added: December 18, 2012
Author: Google


ویژگی های نرم افزار گوگل ارت  ۲۰۱۳ عبارتند از:

مشاهده تغییرات جهانی با چندین دهه تصاویر تاریخی

اگر شما همیشه تعجب میکنید که چگونه  محله تان در طول زمان تغییر کرده است، گوگل ارث در حال حاضربه شما دسترسی به گذشته را خواهد داد با یک کلیک ساده میتوانید پراکندگی حومه شهر خود، ذوب یخ در قطب ها، فرسایش ساحلی و موارد بسیاری را بررسی کنید.

شیرجه رفتن در زیر سطح اقیانوس

در قشر بیرونی اقیانوس ها، شما می توانید در تمام مسیر به داخل و عمق دریا وارد شوید، مشاهده محتوای منحصر به فرد از مستند سازهایی مانند بی بی سی و نشنال جئوگرافیک، و کشف ۳ بعدی مثل کشتی های غرق شده تایتانیک و غیره..

کاوش در کهکشان،  سیارات و ستارگان

به هر مکانی در اطراف جهان پرواز کنید، با گوگل ارت میتوانید در آسمان پرواز کنید و از سیارات و ستارگان دیدن نمائید.


نظرات 1 + ارسال نظر
AMIRTITI یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

دانلود شد خوب بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد